Bu Blogda Ara

Translat Up

Şiir Köşeme Hoş Geldiniz! Welcome to my poems corner! (Blog)

Bu şiir köşemde "blog" bulunan yerli ve yabancı şahısların şiir, şarkı sözü ve bazı uyarlamalar haricindeki bütün diğer yazılar ve şiirler bana aittir. Blog ismini ve yayımcının isim ve soyadını belirtmek suretiyle bu blogtaki yayımlanan herşey, herkese açıktır.

Lakin, bu blogun web adresini, yayımlanan yazıları ve blog yazarının ismini izinsiz kullanmak, alıntı yapmak, esinlenmek veya başka bir yerde ve başka bir şekilde her ne olursa olsun kullanımı kanunen yasaktır.

Bütün haklarım mahfuzdur.
By_Firili

Cuma, Şubat 03, 2006

KADER-DESTINY





KADER-DESTINY

Kader küsmüş sanki bana
Sevgiden yana
Acıları su gibi içtim yana yana
Hiç yüzüm gülmedi aşktan yana
Dünya bir yana
Sen bir yana
Hiç belli etmesem de ben yine seni seviyorum
Yana yana?


Still I love you like mad!!!
I have no luck in terms of faith and love,
I have suffered from pain in a very painful way,
I have never smiled regarding love,
You are in one side, world is another side,
Even if I never Express(indicate),
Still I love you like mad.


By_Firili
˙Her Hakkım Saklıdır®™

Hiç yorum yok:

Ziyaretçiler

Locations of Site Visitors