Bu Blogda Ara

Translat Up

Şiir Köşeme Hoş Geldiniz! Welcome to my poems corner! (Blog)

Bu şiir köşemde "blog" bulunan yerli ve yabancı şahısların şiir, şarkı sözü ve bazı uyarlamalar haricindeki bütün diğer yazılar ve şiirler bana aittir. Blog ismini ve yayımcının isim ve soyadını belirtmek suretiyle bu blogtaki yayımlanan herşey, herkese açıktır.

Lakin, bu blogun web adresini, yayımlanan yazıları ve blog yazarının ismini izinsiz kullanmak, alıntı yapmak, esinlenmek veya başka bir yerde ve başka bir şekilde her ne olursa olsun kullanımı kanunen yasaktır.

Bütün haklarım mahfuzdur.
By_Firili

Perşembe, Şubat 16, 2006

SARHOŞTU...














SARHOŞTU...

Her aşkın varmış bir bedeli
Adam hem akıllı, hem deli
İşte benim hayatım bu demeli
İçi beni yakar dışı da seni

Yapmamalıydın ama yaptın
Yakmamalıydın ama yaktın
Aşklarında hep aldandın
Sen hayattan hiç ders almadın

Ağlıyorsun yine için için
Kaçıyorsun ama niçin?
Ağlamak yetmiyor senin için
Yanıyorsun yine için için

Bu yangın söylesene kimin için
Kalkıp gitmek vardı şimdi uzaklara
Gönlünü kaptırdın hep yosmalara
Bir daha dönüp bakmazsın o yıllara

Masal mı anlatırsın sen
Yoksa yaşam mı?
Gerçekler mi sıkar seni
Yoksa Yalan mı?

Sen yokken hayatım ne hoştu
Güneş gibi doğdun aniden gönlüm coştu
O gün ne yazık ki yüreğim içi boştu
O anda hükmedemedim gönlüme çünkü,
Sarhoştu!

By_Firili
˙Her Hakkım Saklıdır®™

Hiç yorum yok:

Ziyaretçiler

Locations of Site Visitors