Bu Blogda Ara

Translat Up

Şiir Köşeme Hoş Geldiniz! Welcome to my poems corner! (Blog)

Bu şiir köşemde "blog" bulunan yerli ve yabancı şahısların şiir, şarkı sözü ve bazı uyarlamalar haricindeki bütün diğer yazılar ve şiirler bana aittir. Blog ismini ve yayımcının isim ve soyadını belirtmek suretiyle bu blogtaki yayımlanan herşey, herkese açıktır.

Lakin, bu blogun web adresini, yayımlanan yazıları ve blog yazarının ismini izinsiz kullanmak, alıntı yapmak, esinlenmek veya başka bir yerde ve başka bir şekilde her ne olursa olsun kullanımı kanunen yasaktır.

Bütün haklarım mahfuzdur.
By_Firili

Pazar, Ocak 21, 2007

ASLI’M





ASLI’M

Hayat bir çığlık, çünkü sen yoksun
Sen olmayınca hayat bir yalnızlık,
Yaşam anlamsız, çünkü sen yoksun
Sen olmayınca hayat bomboş,
Amaç ve anlam, karar veremediğim
Hayatımı düzene koyamadığım
Sebebi de sensin bütün bunların
Hesabını soramadığım
Ayrılışına bir türlü cevap bulamadığım
Bir gün sende beni anlarsan
O gün benim olursan
Anlatırım elbet yaşadıklarımı
Aşkım olmayı kabul edersen...
Buğulu sesin kulağımda
Gülüşün hep karşımda
Bebektin seni bıraktığımda
Kocaman kız oldun bak!
Evlenmişsin bir yabancıyla
Her şeyi yaktım o haberi alınca
Senden kalan sadece bir hırka
Avutmuyor anlamı olmayınca
Dün yine yastığıma sarıldım
Seni hayal ederken uyuya kaldım
Şimdi uzun bir yoldayım
Seni seviyorum, seviyordum,
ASLI’M seni seviyorum, seviyordum.

Fakat şimdi uzun bir yoldayım ASLI’M…

By_Firili

˙Her Hakkım Saklıdır®™

Hiç yorum yok:

Ziyaretçiler

Locations of Site Visitors