Bu Blogda Ara

Translat Up

Şiir Köşeme Hoş Geldiniz! Welcome to my poems corner! (Blog)

Bu şiir köşemde "blog" bulunan yerli ve yabancı şahısların şiir, şarkı sözü ve bazı uyarlamalar haricindeki bütün diğer yazılar ve şiirler bana aittir. Blog ismini ve yayımcının isim ve soyadını belirtmek suretiyle bu blogtaki yayımlanan herşey, herkese açıktır.

Lakin, bu blogun web adresini, yayımlanan yazıları ve blog yazarının ismini izinsiz kullanmak, alıntı yapmak, esinlenmek veya başka bir yerde ve başka bir şekilde her ne olursa olsun kullanımı kanunen yasaktır.

Bütün haklarım mahfuzdur.
By_Firili

Perşembe, Ocak 18, 2007

DÖNERSEN




DÖNERSEN

Sonbaharmış arkandan beni üzen
Dökülen yapraklar, varolan düzen
Alıp beni götürdüler geçmişe
Bir kuş gibi masmavi gökyüzünden
Süzüldüm geçmişten geleceğe ben şimdiden

Sular seller akıyor gözümden
Gözyaşımdır o dökülen sevinçten
İçim içime sığmaz mevsimden
Sana olan tatlanmış sevgimden
Süzüldüm geçmişten geleceğe ben şimdiden

Hayat pınarından su içersen
Hayata yeniden dönersen
Allah’tan başka ne isterim ki,
Sen yeniden hayata gelirsen

Süzüldüm geçmişten geleceğe ben şimdiden.
 
By_Firili

˙Her Hakkım Saklıdır®™

Hiç yorum yok:

Ziyaretçiler

Locations of Site Visitors