Bu Blogda Ara

Translat Up

Şiir Köşeme Hoş Geldiniz! Welcome to my poems corner! (Blog)

Bu şiir köşemde "blog" bulunan yerli ve yabancı şahısların şiir, şarkı sözü ve bazı uyarlamalar haricindeki bütün diğer yazılar ve şiirler bana aittir. Blog ismini ve yayımcının isim ve soyadını belirtmek suretiyle bu blogtaki yayımlanan herşey, herkese açıktır.

Lakin, bu blogun web adresini, yayımlanan yazıları ve blog yazarının ismini izinsiz kullanmak, alıntı yapmak, esinlenmek veya başka bir yerde ve başka bir şekilde her ne olursa olsun kullanımı kanunen yasaktır.

Bütün haklarım mahfuzdur.
By_Firili

Pazar, Mayıs 08, 2011

SEVGİLİ ANNEM











Sevgili Annem



Yedi yaşıma kadar hep Annem oldun, sevgili Annem
Yedi yaşımda başladın hem Annem, hem Babam oldun, sevgili Annem
Zaman su gibi geldi geçti, ama sen hep benim canımsın, sevgili Annem
Yaşım otuzyedi oldu, sen hala Annem ve Babamsın, sevgili Annem
Bense hala senin bicicik dediğin oğlun Firiliyim, sevgili Annem


Tanrı böyle buyurmuş,
Belki en hayırlısı olmuş,
Takdir-i İlahi de hem Annem, hem Babam olmakmış,
İyi günümüzde ve zor günümüzde birlikte olmakmış,
Bense hala senin bicicik dediğin oğlun Firiliyim, sevgili Annem


Sana bakınca, ağlıyorum, gururlanıyorum,
Sana bakınca, işte edeb-işte haya diyorum, övünüyorum,
Sana bakınca, göğsüm kabarıyor, iftihar diyorum,
Rahmetli Babamı ise kıskanıyorum, gıpta ediyorum,
Ben hala senin bicicik dediğin oğlun Firiliyim, sevgili Annem
Sevgili Annem hem de Sevgili Babam
Seni Çooooook Seviyorummmmmm!…
By_Firili
˙Her Hakkım Saklıdır®™

Hiç yorum yok:

Ziyaretçiler

Locations of Site Visitors